De eerste blog


Laten we beginnen bij het begin zoals Bilbo begon aan zijn avontuur. Dit is voor mij een nieuw avontuur, ik weet nog niet hoe alles hier werkt en dit zal gaandeweg zeker beter worden. Als je tips hebt of suggesties is dit natuurlijk altijd welkom!

Vroeger vond ik schrijven heel leuk, het was geen talent maar niet alles wat je leuk vind hoef je goed in te zijn. Ik probeerde wel eens verhalen te schrijven, maar kwam erachter dat boeken véél bladzijdes hebben, die ik zeker niet vol kan maken. Maar toch blijft er altijd ergens iets knagen. Ik wil graag alles wat ik weet vertellen zoals over edelstenen, maar ik ben niet iemand die graag filmpjes opneemt van zichzelf. Waarom dit is, ik zou het niet weten.
Dus toen besloot ik deze blog te beginnen, om eerlijk te zijn maakt het me ook niet echt uit of het een succes wordt. Het is een hele fijne plek om mijn gedachte en ideeën te kunnen uiten. 

In de coronatijd stopte mijn baan tijdelijk, ik ben niet iemand die goed stil kan zitten en daarom besloot ik een cursus te gaan doen. Dit werd een cursus edelsteentherapie. Ik begrijp als veel mensen dit onzin vinden of niet begrijpen. Maar dat is helemaal oké! 

Vroeger vond ik edelstenen al interessant. Ik ben deel van een familie welke graag op avontuur gaan en in veel dorpen en steden kan je dan edelstenen vinden. Is dit niet in winkels, dan wel in riviertjes. Wij zijn regelmatig naar Duitsland gegaan waar je in een grote hoop naast een fabriek zoveel edelstenen mocht uitzoeken als er in de emmer paste. Dit was natuurlijk mijn hoogtepunt van de vakantie. 

Terug naar de cursus, wát een leuke cursus was dit. Je leert alles over elke soort edelsteen, de vorm, de kleur en de werking. Je leert hoe je ze kan inzetten in therapie in combinatie met de chakra's. Ik heb daar zoveel van geleerd, dat ik deze kennis graag door wil geven. Ik probeer daarom in mijn webshop zoveel mogelijk informatie te plaatsen over de edelstenen.

Mijn webshop ben ik begonnen als gevolg van Castlefest. Castlefest is een fantasy festival, waar veel bezoekers verkleed gaan als bijvoorbeeld een elf of je favoriete film karakter. Mijn eerste keer Castlefest was heel speciaal, ik had eindelijk het gevoel ergens thuis te horen. Alle bezoekers van dit festival zijn heel lief en respectvol. Je kunt en mag daar jezelf zijn, hoe dat er dan ook uit ziet. Je kunt je voorstellen dat er dan ook veel spirituele kraampjes zijn zoals met edelstenen. Ik merkte dat ik zó blij werd van deze edelstenen dat ik besloot mijn eigen webshop te beginnen. Het doel van mijn webshop is dan ook andere mensen zo blij maken als ik word van het kopen van edelstenen! Als je nieuwsgierig bent geworden kun je mijn webshop bekijken via www.Wild-Souls.nl. 

Ik denk dat dit wel een mooie inleiding is van de blog, wat er nog meer komt en wanneer, wie zal het zeggen. 

Dank je wel voor het lezen en heel veel liefs! 



Reacties

Populaire posts